عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 80
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1157
:: باردید دیروز : 1640
:: بازدید هفته : 4630
:: بازدید ماه : 13790
:: بازدید سال : 73930
:: بازدید کلی : 448730

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

زیبایی و کیفیت جزء مهمی در طراحی شیرآلات ساختمانی و بهداشتی است
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت 9:38 | بازدید : 2441 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

این تیم صنعتی به خوبی دریافته است که زیبایی جزء مهمی در طراحی شیرآلات ساختمانی و بهداشتی است، اما کیفیت، دوام و استحکام نیز در کنار طراحی اهمیت بالایی دارند. شیر روشویی یکی از انواع شیر آلاتی است که بسیار اهمیت دارد چرا که بیشتر به چشم میخورد و باید زیبایی و طراحی خاصی داشته باشد. برخی از شیر آلات بهداشتی به صورت حسی و چشمی بوده که از تکنولوژی و فناوری بیشتری برای آن خرج شده است. توصیه من این است که برای نگهداری بهتر، صرفا شیرآلات را بعد از استفاده با یک دستمال خشک کنند، چرا که بعد از تبخیر شدن قطرات آب، مواد معدنی روی بدنه شیر باقی میماند و در درخشندگی آن تاثیرگذار خواهد بود. در نهایت، بهترین شیر روشویی را که دارای قابلیت نصب آسان است، از میان لیست نهایی انتخاب کنید. گاهی افراد برای خرید و طراحی این ابزار و تجهیزات شیر آلات حساسیت به خرج می دهند که میتوان آن ها را به عنوان یک کالای لوکس به حساب آورد. میتوان گفت که شیرآلات حمام هم همان کاربرد را دارند و با این تفاوت که میتواند حسی و یا چشمی باشد با این حال عمل قطع و وصل و تنظیم حرارت و شدت آب را تنظیم می کند.

همچنین، لولهکش باید مکان و جهت این نوع شیرها را به دقت تعیین کند. بدین صورت که در زمان استفاده از این شیرآلات ، باید دست خود را در معرض دید سنسورهای مادون قرمز قرار دهید تا شیر آب شروع به کار کند. وقتی می خواهید این شیرها را نصب کنید از تناسب و هماهنگی آن با سینک مطمئن شوید. فاصلهای که از آن آب به سینک میریزد امکان تناسب این دو عنصر را تعیین میکند. بدنه برنجی و به کارگیری متدهای نوین در آبکاری شیرآلات kwc باعث شده تا ماندگاری بسیار بالایی را در کارکرد و رنگ محصولات این برند شاهد باشیم. شیر ظرفشویی که در زیر آن سینک قرار دارد باید از جنسی ساخته شود که به خورد آب نرود و به همین دلیل است که از جنس برنج برای شیر آلات استفاده میشود. شیر ظرف شویی معمولا از سرب و یا برنج ساخته میشود اما شیر آلاتی که از برنج ساخته و طراحی شده اند محبوبیت بیشتری دارند.

البته برای انتخاب شیر حمام میتوانید از طراحی و تزئینات داخل خانه و دکوراسیون داخلی حمام هم کمک بگیرد. برای نصب شیر اهرمی روشویی در حالت ابتدایی باید جریان آب در لولههای منتهی به شیر قطع شود. به دلیل معایب و دوام کمی که شیر آلات سنتی داند در بسیاری از کشورها، دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند. یکی دیگر از انواع شیرآلات در جنس و رنگ شیرآلاتی هستند که جنس آنها ترکیبی از روی و مس می باشد. شیر ظرفشویی که یکی از مهمترین و پرکاربردترین تجهیزات انواع شیر آلات است انواع مختلفی دارد. این شیرهای بسیار شیک و جذاب هستند و بیشتر کسانی که سینک های کلاسیک دارند از این نوع شیر استفاده می کنند. اگر بخواهید می توانید از انواع شیرآلات توکار ساختمانی استفاده کنید، مدل اهرمی خریداری کنید و یا همچنان از انواع کلاسیک استفاده نمایید. نصب شیر اهرمی سینک و روشویی نیز باید کمی مایل باشد.تا استفاده از آن راحت تر باشد. مهمترین مشخصه ظاهری این شیرآلات آن است که تنها یک دستگیره و یا اهرم برای قطع وصل کردن جریان آب دارند. مایع ریز اتوماتیک ، دارای یک محفظه بسته جهت ریختن و نگهداری از مایع دستشویی می باشد .

استفاده از جا مایع چشمی به دلیل عدم نیاز به تماس دست با دستگاه جهت ریختن مایع و نیز سرعت بالای آن مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. از مزایای آن می توان به این اشاره کرد که هر کدام از دستگیرههای این نوع شیرها به آب گرم و آب سرد اختصاص دارند و تنظیم دمای و جریان آب در آنها راحتتر است. تنوع گسترده در نوع دستگیرهها طراحی این شیرها را متنوعتر و کاربردیتر میکند. تا اینجا شیرآلات خانگی بر حسب کاربردشان طبقه بندی و معرفی شدند، شیرآلات را می توان بر حسب ساختمان داخلی نیز طبقه بندی کرد. البته بستگی به دکوراسیون داخلی خانه و هم دکوراسیون و طراحی داخل سرویسی که میخواهید از آن ها استفاده کنید هم دارد. برای سینک آشپزخانه با توجه به رنگ و شکل کابینت ها، دیوارها و سایر دکوراسیون داخلی آشپزخانه می توان از انواع مختلف شیرها استفاده کرد. درست است که گران بودن شیرآلات دیواری نسبت به شیرآلات ایستاده، ضعف بزرگی به حساب می آید اما نباید از مزایای این شیرها چشم پوشی کرد. و معایب این روش ، در آبوهوای سرد این نوع شیرها نیاز به مراقبت بیشتری دارند تا از یخزدن آنها جلوگیری شود. قیمت شیرآلات در گلزارهوم به شکل کاملا رقابتی و مشتری مدار عرضه شده است و شما می توانید با اطمینان از رده قیمتی محصولات، شیرآلات و سایر تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

منبع:

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/




|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: